Sistemul este destinat echipării vagoanelor de călători etajate (ambele etaje de clasa a II-a) tip 26-16, modernizate de către SC ELECTROPUTERE VFU SA Paşcani.
Sistemul implementează o reţea de automatizare în vagon, compusă din busul de vehicul (reţea CAN, protocol CANopen) şi busul de tren (reţea WTB, conform UIC 556).
Partea de comandă asigură controlul uşilor, iluminatului, releului de tensiune minimă (protecţia contra descărcării bateriilor atunci când sursa statică nu mai funcţionează), preluarea şi prelucrarea diferitelor semnale analogice (tensiune baterie, curent încărcare, valorile tensiunii sistemului trifazat, etc.), precum şi controlul instalaţiei de informare pasageri (informaţii pentru display-urile interioare şi exterioare).
Partea de diagnoză furnizează date despre sistemele controlate şi colectează date de diagnoză de la diferite subsisteme (de exemplu: unitatea de control a climatizării şi a uşilor de acces) şi le transmite către vagonul de clasa I pentru centralizare.
Sistemul este integrat prin reproiectarea instalaţiei electrice şi a tabloului electric, care este, de asemenea, realizat de către SC TEHMIN-BRAŞOV SRL.
Tensiunea de alimentare | 24Vcc (-30/+25%); 230/400Vca, 50Hz |
Dimensiuni de gabarit | 1700 x 735 x 400 |
Temperatura de lucru | -25..+70 °C |
Reţele de date | WTB, CAN, RS485, RS232 |
Norme | UIC 556, UIC 557, SR EN 50155 |