Acasă   Produse   Instalaţii electrice şi sisteme automate de comandă multiplă şi diagnoză   SACDT-3616
Produse în această categorie
SACDT-2031 Tablou electric cu sistem automat de comandă şi diagnoză Tehmin pentru vagoane tip 2031 suburban SACDT-2049 Tablou electric cu sistem automat de comandă şi diagnoză Tehmin pentru vagoane tip 2049 SACDT-2049C Tablou electric cu sistem automat de comandă şi diagnoză Tehmin pentru vagoane tip 2049 climatizate SACDT-ADK Tablou electric cu sistem automat de comandă şi diagnoză Tehmin pentru vagoane tip ADK SACDT-ADH Tablou electric cu sistem automat de comandă şi diagnoză Tehmin pentru vagoane tip ADH SACDT-ADJ Tablou electric cu sistem automat de comandă şi diagnoză Tehmin pentru vagoane tip ADJ SACDT IRV-IRZ Tablou electric cu sistem automat de comandă şi diagnoză Tehmin pentru vagoane tip IRV-IRZ SACDT-1617 Tablou electric cu sistem automat de comandă Tehmin pentru vagoane ramă tip 16-17 SACDT-3616 Tablou electric cu sistem automat de comandă şi diagnoză Tehmin pentru vagoane tip 36-16 SACDT-2616 Tablou electric cu sistem automat de comandă şi diagnoză Tehmin pentru vagoane tip 26-16 SACMD-LVT Tablou electric cu sistem automat de comandă multiplă şi diagnoză Tehmin pentru automotoare tip LVT SACMD-A700 Tablou electric cu sistem automat de comandă multiplă şi diagnoză Tehmin pentru automotoare tip A700 SACMD-A900 Tablou electric cu sistem automat de comandă multiplă şi diagnoză Tehmin pentru automotoare tip A900 SACMD-A1000 Tablou electric cu sistem automat de comandă multiplă şi diagnoză Tehmin pentru automotoare tip A1000

Instalaţii electrice şi sisteme automate de comandă multiplă şi diagnoză

SACDT-3616

Tablou electric cu sistem automat de comandă şi diagnoză Tehmin pentru vagoane tip 36-16

Prezentare

Sistemul este destinat echipării vagoanelor de călători etajate mixte (clasa I şi clasa a II-a) tip 36-16, modernizate de către SC ELECTROPUTERE VFU SA Paşcani.

Sistemul implementează o reţea de automatizare în vagon, compusă din busul de vehicul (reţea CAN, protocol CANopen) şi busul de tren (reţea WTB, conform UIC 556).

Partea de comandă asigură controlul uşilor, al iluminatului, a releului de tensiune minimă (cu funcţie de protecţie contra descărcării bateriilor atunci când sursa statică nu mai funcţionează), preluarea şi prelucrarea diferitelor semnale analogice (tensiunea bateriei, curentuk de încărcare, valorile tensiunii sistemului trifazat, etc.), precum şi controlul instalaţiei de informare a pasagerilor (GPS, informaţii pentru display-urile interioare şi exterioare, generarea de mesaje audio).

Partea de diagnoză furnizează date despre sistemele controlate şi colectează date de diagnoză de la diferite subsisteme (de exemplu: unitatea de control al climatizării şi al uşilor de acces).

Datele de diagnoză ale tuturor vagoanelor dintr-un tren şi care sunt echipate corespunzător acestui scop sunt centralizate aici, în vederea transmiterii lor către un sistem de recepţie aflat la sol, via WLAN.

Transmisia WLAN este utilizată şi pentru setarea Sistemului de Informare Pasageri (SIP) la trenurile aflate în revizia de vagoane pentru pregătire.

Sistemul este integrat prin reproiectarea instalaţiei electrice şi a tabloului electric, care este, de asemenea, realizat de către SC TEHMIN-BRAŞOV SRL.

Avantaje

  • Introducerea logicii programate, care oferă posibilităţi extinse pentru controlul oricărui proces 
  • Exploatarea uşoară de către personalul feroviar 
  • Reducerea cheltuielilor de întreţinere 
  • Compatibilitate cu vagoanele de călători ale altor reţele europene de căi ferate

Date tehnice

Tensiune de alimentare

24Vcc (-30/+25%); 230/400Vca, 50Hz

Dimensiuni de gabarit 1700 x 735 x 400 
Domeniu de temperaturi utilizate -25..+70 ˚C
Reţele de date WTB, CAN, RS485, RS232
Servicii GPS, WLAN
Norme UIC556, UIC557, SR EN 50155

< Înapoi

Acasă | Compania | Proiectare și Cercetare | Produse Tehmin | Reparații | Contact © 2019 TEHMIN-BRAŞOV, tel: 0268 283 034 office@tehmin.ro