Acasă   Produse   Instalaţii electrice şi sisteme automate de comandă multiplă şi diagnoză   SACDT-1617
Produse în această categorie
SACDT-2031 Tablou electric cu sistem automat de comandă şi diagnoză Tehmin pentru vagoane tip 2031 suburban SACDT-2049 Tablou electric cu sistem automat de comandă şi diagnoză Tehmin pentru vagoane tip 2049 SACDT-2049C Tablou electric cu sistem automat de comandă şi diagnoză Tehmin pentru vagoane tip 2049 climatizate SACDT-ADK Tablou electric cu sistem automat de comandă şi diagnoză Tehmin pentru vagoane tip ADK SACDT-ADH Tablou electric cu sistem automat de comandă şi diagnoză Tehmin pentru vagoane tip ADH SACDT-ADJ Tablou electric cu sistem automat de comandă şi diagnoză Tehmin pentru vagoane tip ADJ SACDT IRV-IRZ Tablou electric cu sistem automat de comandă şi diagnoză Tehmin pentru vagoane tip IRV-IRZ SACDT-1617 Tablou electric cu sistem automat de comandă Tehmin pentru vagoane ramă tip 16-17 SACDT-3616 Tablou electric cu sistem automat de comandă şi diagnoză Tehmin pentru vagoane tip 36-16 SACDT-2616 Tablou electric cu sistem automat de comandă şi diagnoză Tehmin pentru vagoane tip 26-16 SACMD-LVT Tablou electric cu sistem automat de comandă multiplă şi diagnoză Tehmin pentru automotoare tip LVT SACMD-A700 Tablou electric cu sistem automat de comandă multiplă şi diagnoză Tehmin pentru automotoare tip A700 SACMD-A900 Tablou electric cu sistem automat de comandă multiplă şi diagnoză Tehmin pentru automotoare tip A900 SACMD-A1000 Tablou electric cu sistem automat de comandă multiplă şi diagnoză Tehmin pentru automotoare tip A1000

Instalaţii electrice şi sisteme automate de comandă multiplă şi diagnoză

SACDT-1617

Tablou electric cu sistem automat de comandă Tehmin pentru vagoane ramă tip 16-17

Prezentare

Sistemul este destinat echipării ramei de vagoane modernizate de către SC ELECTROPUTERE VFU SA Paşcani.

O ramă conţine 4 vagoane, unul de clasa I şi trei de clasa a II-a.

Sistemul implementează o reţea de automatizare în ramă, compusă din busul de vehicul (reţea CAN, protocol CANopen) şi busul de tren (reţea WTB, conform UIC556).

Pentru redundanţă, s-au introdus două noduri de bus de tren.

Partea de comandă asigură controlul iluminatului, releului de tensiune minimă (protecţia contra descărcării bateriilor atunci când sursa statică nu mai funcţionează), preluarea şi prelucrarea diferitelor semnale analogice (tensiune baterie, curent încărcare, valori tensiuni sistem trifazat, etc.), precum şi controlul instalaţiei de informare pasageri (informaţii pentru display-urile interioare şi exterioare).

Partea de diagnoză furnizează date despre sistemele controlate şi colectează date de diagnoză de la diferite subsisteme (climă, uşi de acces, etc.).

Datele de diagnoză ale tuturor vagoanelor dintr-o ramă sau care provin de la o altă ramă sunt transmise către un sistem de recepţie aflat la sol, via WLAN.

Transmisia WLAN este utilizată şi pentru setarea Sistemului de Informare Paageri (ŞIP) la trenurile aflate în revizia de vagoane pentru pregătire.

Sistemul este integrat prin reproiectarea instalaţiei electrice şi a tabloului electric, care, de asemenea sunt realizate de către SC TEHMIN-BRAŞOV SRL.

Avantaje

  • Introducerea logicii programate, care oferă posibilităţi extinse pentru controlul oricărui proces 
  • Exploatare uşoară de către personalul feroviar 
  • Reducerea cheltuielilor de întreţinere 
  • Compatibilitate cu vagoanele de călători ale altor reţele europene de căi ferate

Date tehnice

Tensiune de alimentare 24Vcc (-30/+25%); 230/400Vca, 50Hz
Dimensiuni de gabarit 1300 x 750 x 535 
Domeniu de temperaturi de utilizare -25..+70 ˚C
Reţele de date WTB, CAN, RS485, RS232, Ethernet
Norme UIC556, UIC557, SR EN 50155

< Înapoi

Acasă | Compania | Proiectare și Cercetare | Produse Tehmin | Reparații | Contact © 2019 TEHMIN-BRAŞOV, tel: 0268 283 034 office@tehmin.ro