Instalaţia este proiectată pentru a asigura menţinerea în stare caldă a lichidului din circuitul de răcire al motoarelor Diesel şi menţinerea în stare încărcată a bateriei de acumulatoare de pe vehiculele feroviare, la remizarea acestora şi la grupuri electrogene.
Instalaţia asigură atât protecţia motorului şi a instalaţiilor aferente împotriva îngheţului, cât şi condiţiile optime de pornire a motorului Diesel, în orice moment.
Sursa de încărcare încorporată este utilizată pentru menţinerea în stare încărcată a bateriei de acumulatori pe intreaga perioadă de remizare.
Cod produs | IEMC 10.5-S 28V | IEMC 21.1-S 110V | IEMC 25.2-S 170V |
Tensiunea de alimentare | 3x400 V | 3x400 V | 3x400 V |
Frecvenţa | 50 Hz | 50 Hz | 50 Hz |
Puterea instalaţiei | 10,5 kW | 21 kW | 25 kW |
Randamentul | 0,98 | 0.98 | 0.98 |
Temperatura de lucru | 40-50 ˚C | 40-50 °C | 30-40 °C (tr.1); 40-50 °C (tr.2) |
Temperatura de protecţie | 90 ˚C | 90 °C | 90 °C |
Debitul recirculat | 3 m³/h | 3 m3/h | 3 m3/h |
Aspiraţia | 1" | 1" | 1" |
Refularea | 1" | 1" | 1" |
Tensiunea de ieşire maximă a sursei de încărcare | 28.5 Vc.c.± 2% | 110 Vc.c. ± 2% | 170 Vc.c. ± 2% |
Curent de încărcare a bateriei | 10 A ± 5% | 9 A ± 5% | 8 A ± 5% |
Masa instalaţiei | 30 kg | 30 kg | 30 kg |
Dimensiuni de gabarit (mm) | 468x480x182 | 468x480x182 | 468x480x182 |
In funcţie de nevoile utilizatorului, instalaţia se poate adapta, ca parametri de funcţionare, la orice tip de vehicul motor sau grup electrogen.
Alte caracteristici: